среда, 14. јун 2017.

#MovieReview: Mean Girls ("Opasne devojke")

Ćao ljudi! Dobrodošli nazad na moj blog! Raspust je konačno tu. Znam da sam tokom ove školske godine bila neredovna sa postovima, ali ću sve nadoknaditi tokom leta. Za početak, od danas do kraja ove nedelje, svakog dana ću objaviti neki post,.
Danas ćemo pričati o jednom tinejdžerskom filmu, klasiku sa početka dvadeset prvog veka. U pitanju je "Mean Girls" iliti "Škrte\Opasne\Zlobne Devojke". O ovom filmu sam dosta slušala i gledala trejlere, pa sam rešila da ovaj raspust počnem upravo uz njega i nisam se pokajala. Film je jako  zanimljiv i poučan...

U filmu se radi o devojci Cady koja je odrastala u Africi, među životinjama, jer su joj roditelji zoolozi i školovala se kod kuće. Međutim, kako njena majka dobija dobru poslovnu ponudu, ona i njena porodica se moraju preseliti u Ameriku. Ona nikada nije išla u državnu školu i nema pojma kako funkcionišu tinejdžerski klanovi, pa se svim silama trudi da stekne prijatelje ne znajući da tu postoji milion zavera i slatkih malih laži. Tako će ući među 'Plastičarke', grupu najpopularnijih devojaka u školi koju predvodi Regina George. Iako je  na početku sve delovalo savršeno, nakon par dana počele su da cure laži i informacije, ljubavi i ljubomore u koje se postepeno uplitala cela škola,.

Iako će problemi delovati neizbežno, Cady će ipak shvatiti prave stvari i na kraju filma nam dati važnu poruku. Ovaj film me je u jednom trenutku čak i rasplakao, a u bezbroj situacija podsetio i na moju školu, gde većina ljudi nažalost juri popularnost uprkos sebi i svojim interesima. Pravi prijatelji će uvek ostati uz vas, a popularnost će nestati onog trenutka kad izađete iz škole,.

Ukoliko se pitate kako funkcioniše navodna tinejdžerska popularnost, maltretirani ste ili maltretirate, u svađi ste sa drugaricom ili jednostavno želite pogledati dobar i poučan film, gledajte "Mean Girls"!

Da li ste vi gledali ovaj film i kako vam se dopao? Šta mislite, za koji još  film bi trebalo da uradim #moviereview? Pišite mi u komentarima!Čujemo se već sutra,
xoxo;
Ana :*