недеља, 10. децембар 2017.

#31DaysWithAna: Day 10 - STOP WAITING FOR NEW YEAR AND WORKOUT NOW!

Današnji post kucam da bih, u neku ruku, pored vas inspirisala i sebe, jer su mi čokolade od 300 grama poslednjih par dana postale rutina. Ne kažem da sam neki top model koji broji svaku kaloriju, ali kao što sam par puta na blogu istakla- u 2017. počela sam zdravije da se hranim i da se više krećem, smršala sam par kilograma i osećela sam se mnogo bolje i nekako zdravije, što je stvarno odlično. Kako je gotovo svima nama uvek jedna od novogodišnjih odluka zdravija ishrana i redovno vežbanje, odlučila sam da sa vama podelim šta sam naučila tokom ove godine vezane za te stvari i da vam dam neke preporuke i savete koji će vam pomoći, pogotovo ukoliko ste tinejdžer. Što se mene tiče, ne morate čekati Novu Godinu-počnite odmah!




Prva i najbitnija stvar jeste da izbacite reč "dijeta" iz svog rečnika. Ne morate se odricati ničega, pogotovo ukoliko ste tinejdžeri u razvoju, a rezultati će biti vidljivi iz iskustva vam govorim. Jedino što treba da radite kada dođe do ishrane jeste da se trudite da jedete u umerenim količinama, a ne svakih pola sata, i da grickalice i nezdrave slatkiše zamenite nečim integralnim ili voćem.

Manje soka, više vode
Manje krem bananica, više Bonžite
Manje čokolade, više voća
Manje izležavanja, više vežbanja.

Važno je i da volite svoje telo, shvatite da je svaki organizam drugačiji i da nije lako smršati ili dobiti trbušnjake, ali da su posledice vežbanja i zdrave ishrane jako dobre. Ne mučite sebe, nikako se ne izgladnjujte, jer kao što rekoh-mršavljenje dolazi zdravom ishranom, a ne time što nećete da jedete. Ako se izgladnjujete, možete postati anoreksični, pa nećete izgledati privlačno nego jezivo i to može prerasti u ozbiljan problem.




Kada je reč o vežbanju, ukoliko niste sportski tip i ne znate u kojem sportu biste mogli da se oprobate, a volite da slušate muziku, pogotovo aktuelne strane pop pesme, YouTube kanal koji je odličan za vas je The Fitness Marshall. Ova kul ekipa koju predvodi Caleb Marshall snima koreografije za sve najveće hitove svetskih top lista- možete naći ples za "Look What You Made Me Do", "Sorry Not Sorry", "Swalla", "Into you", "Cold Water", ali i brojne druge pesme. Pored toga što su jako zabavne, svaka od ovih koreografija ima elemente kardio vežbi koje su super za sagorevanje kalorija. Ja lično jako volim ovaj Jutjub kanal i kada god nisam baš raspoložena za trbušnjake ili čučnjeve, uđem na njihov kanal, pojačam muziku i plešem uz njihove koreografije.

Što se ostalih workout aktivnosti tiče, nisam neki profesionalac, jer i nisam neki sportski tip koji ide u teretane ili trenira nešto. Kada je lepo vreme, volim da trčim na trim stazi, a inače vežbam gledajući vežbe na Jutjubu, koje ću vam ostaviti dole.












Nadam se da vam se ovaj post dopao i da vam je bar malo pomogao. Pišite mi utiske u komentarima!Do sledećeg posta,
xoxo;
Ana :*

4 коментара:

  1. Da budem iskrena, ne opterećujem se mnogo dijetama, treninzima i tim stvarima, jer sam, koliko god to možda nekom zvuči patetično, zadovoljna svojim telom. Visoka sam 169cm i imam 51kg, obim struka 62cm. Čak i kad bih se ugojila, ne bi bilo strašno. Svakako podržavam sport i fizičku aktivnost i mislim da svako ko želi i može treba da se bavi sportom, ili makar da radi povremeno neke vežbe, nešto...

    Odličan post. Stvarno dobro i interesantno napisan. *--*

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  2. Trudim se da ovih dana redukujem ishranu, iako sam prilicno sigurna da bih postala kostur kada bih smrsala jos koje kilo. Ali ovih dana jedem samo cokoladu (skoro) tako da mi je ovaj post dobro dosao ❤

    Novi post je kod mene nw blogu, ako zelis da pogledas----
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши